čtvrtek 25. června 2009

NA CO URČITĚ DO KINA

V poslední době se česká kina opravdu překonávají co se týče hororových filmů. Není to tak dlouho co v kinech běžel nový Pátek 13., který sklidil sice rozporuplné reakce, mě se sice jako fandovi série moc nelíbil, ale stal se hitem, to se nedá popřít. No a druhý horor který stál stoprocentně za to byl Můj krvavý Valentýn, který byl dokonce ve 3D, byl to vážně mazec.
No a na co, že se můžeme v nejbližší době do kin těšit?

Tak v první řadě to bude STÁHNI MĚ DO PEKLA, což podle traileru vypadá opravdu hodně slušně. Podělím se s váma o pár obrázků které vypadají opravdu skvěle posuďte sami.
Druhý film není nic jiného než HALLOWEEN 2 od Roba Zombieho. Tak na tenhle film se vážně mrtě moc těším i když bude ještě docela dlouho trvat než k nám dorazí. Máme se rozhodně na co těšit. Má prý být ještě brutálnější a krvavější než jeho předchůdce, já věřím, že nás Rob nezklame, protože jeho dosavadní tvorba na mě udělala vážně velký dojem ať už šlo o Dům tisíce mrtvol, Vyvržence pekla a nebo právě Halloween. Pár fotek na navnadění jsou tady.

Rozhodně je na co se těšit, určitě každý hororový fanda bude spokojený, věřím tomu.