sobota 16. ledna 2010

ROK REMAKŮ, SEQUELŮ A ZBYTEČNÝCH POKRAČOVÁNÍ

Tento rok se pro mnohé hororové fandy stane doslova noční můrou pod záplavou remaků. Pubertální publikum může skákat nadšením, což se o mě říci zrovna nedá.

No a co, že nás to čeká, na co, že se můžeme těšit netěšit.
Nejdříve se podívejme na to co by nemuselo dopadnout až tak špatně a na co se dokonce i těším a jsem zvědavej.
Na prvním místě je samozřejmě the Wolfman, který má opravdu velký potencionál a podle traileru by se mohlo jednat o opravdu vydařený film-remake. http://www.youtube.com/watch?v=VS02xaTIdRI
Druhý u mě očekávaný remake s velkou šancí na úspěch je Piranha 3D od francouzského řezníka Aji. Prozatím jsou k vidění jen fotky a rozhodně nevypadají špatně, uvidíme a necháme se překvapit. Fotky můžete zkouknout zde http://www.studna.net/news/3941/
No a tím jsem skončil u toho očekávaného.

V dlouhé řadě remaků na které se opravdu netěším jednoznačně vyčnívá Nightmare on Elm Street - pro mě jednoznačně noční můra. Z traileru je jasně vidět, že to bude jeden velkej průser, a že originálu nebude sahat ani po kotníky a hercích ani nemluvě.

Čeká nás i nová verze the Blob kterou bude mít na svědomí Rob Zombie, který se naposledy opravdu vytáhnul zmršeným, příšerným halucogením Halloweenem II. kterej celou sérii poslal pěkně do kytek a to se už prý chystá další pokračování a to dokonce ve 3D.

A aby toho nebylo málo tak se chystají remaky španělského výborného syrotčince, Raimi se pokusí nově natočit svůj původní první horor Evil Dead a samozřejmě mnoho dalších o těch, ale zase někdy jindy.

Samozřejmě, že nás čekají i nějaké sequely jako třeba Resident Evil: Abterlife a nebo the Thing na což jsem opravdu zvědav.

Můžeme se těšit i na pokračování nejvíc zprzněné klasiky Friday the 13th II. . Zahraje si v něm opět naše hvězda ze Supernaturalu Jerad Padolecki a jestli to dopadne jako předchozí díl tak se máme opravdu na co těšit.

No a na konec jsem si nechal podle mě ten nejděsivější remake roku. Ano, vyplnila se má noční můra, amíci se rozhodli zprznit můj nejoblíbenější upíří film posledních let Let the Right one In teda vlastně Let Me In jak to přejmenovali američtí tvůrci. To je opravdu hrůza, remake filmu starého jeden rok s přímo monstrózním obsazením při kterém opravdu mrazí a to nemluvě o tom, že tomu původnímu se samozřejmě nevyrovná ani náhodou. Posuďte sami.


Navíc tvůrci chtějí aby byl film určen pro co největší vrstvu diváků takže se můžeme rozloučit se syrovostí originálu. Mimochodem se už začalo natáčet v Novém Mexiku- paráda už se nemůžu dočkat.

Žádné komentáře:

Okomentovat